dimarts, 28 de setembre del 2010

Les meves vacances



Aquestes vacances m’ho he passat mol bé, he estat al Tibidabo. Al Tibidabo m’ho passat molt bé,amb la meva família. He estat en totes les atraccions,i he menjat molt cotó de sucre i crispetes. He estat també a l' Illa fantasia amb la meva família, i em vaig trencar el dit a casa i havia d’anar a l’illa Fantasia, per això portava la mà embolicada. Perquè el doctor ha dit que no es pot mullar. I jo com tenia moltes ganes de banyar-me i havia d' estar amb la mà embolicada. També he estat a la platja de la Barceloneta i de Castelldefels.


He estat al cine i he vist Eclipsi i The Karate Kid amb el meu germà, el meu cosí, la meva mare, el meu pare i el meu amic .

Durant les vacances he estat amb el meu germà, el meu cosí i el meu amic. Tots ens hem banyat moltes vegades a la piscina. M’agrada molt l’estiu perquè el dia 9 de juliol és el meu aniversari i perquè fa molta calor. He anat a la muntanya de càmping.

Irina Gryb